שלושה קורסים שכל עצמאי חייב להכיר

אני מאמין שכל בעל עסק צריך לדעת קצת מהכל כדי לשלוט בשיווק. ריכזתי לכם שלושה קורסים שיקפיצו אתכם למעלה - ואף אחד מהם לא שלי :)
arrows-2167840_640

תוכן עניינים

להיות בעלים של עסק קטן זה עסק לא פשוט. נכון, מדובר בהגשמת חלום של ממש, אבל בשביל שהעסק יהיה מצליח, צריך לעסוק בהמון היבטים שלו.

הרי רובנו הקמנו את העסק שלנו בזכות העובדה שאנחנו טובים במה שאנחנו עושים, במהות של העבודה שלנו. עורכי דין מעולים בבתי המשפט, רואי חשבון יודעים מצוין איך לחסוך לנו כסך, חשמלאים יודעים לטפל בחשמל שלנו בצורה מעולה.

הבעיה היא, שבשביל להיות בעל עסק מצליח, צריך להתעסק בעוד המון דברים. בשביל שיגיעו הלקוחות, אתם חייבים לשווק את עצמכם. וזה לא פשוט. צריך להבין בפייסבוק, בקידום ממומן ובכתיבה שיווקית. 

כדאי גם לדעת איך לנצל את הכוח של סרטוני וידאו כדי להביא עוד לקוחות. הרי הרשתות החברתיות וגם גוגל אוהבים מאוד סרטונים.

הבעיה היא שלא כולנו יודעים איך לעשות את כל הדברים האלה. אני מודה שגם אני לא. בשביל זה אפשר לעשות שני דברים: האחד הוא להתמקצע בעצמכם, והשני הוא להביא בעלי מקצוע. 

אני אוהב מאוד את השיטה הראשונה, להתמקצע בעצמנו, כי כל דבר שאנחנו לומדים הופך אותנו לטובים יותר. מצד שני, לא לכולם יש זמן לעשות את כל הדברים האלה, ולכן הם מעדיפים להביא בעלי מקצוע. 

בתור אחד שנותן שירות לבעלי עסקים קטנים ועצמאיים, אני שומע המון על ה"שכונה" שיש בתחומים האלה. אני מכיר כל-כך הרבה בעלי עסקים שהוציאו אלפי שקלים ואפילו עשרות אלפי שקלים על שירותים שונים – ולא ראו מזה שקל.

אני מאמין שכדי להימנע מזה, כדאי להתמקצע קצת בעבודה של בעלי המקצוע שאתם לוקחים. דמיינו לעצמכם כמה כסף הייתם חוסכים במוסך, אם הייתם מבינים קצת יותר במכונאות רכב.

אז כדי שלא יעבדו עליכם, אספתי לכם כמה קורסים שיעזרו לכם להבין יותר בעולמות השיווק והתוכן, וגם כדי שתבינו יותר במה מתעסקים אנשי המקצוע שאתם לוקחים.

קורס מבוא לשיווק ופרסום באינטרנט

הקורס של ד"ר רוני הורוביץ יעשה לכם סדר בכל מה שקשור לשיווק של הפעילות שלכם במרחב הכי חם היום: האינטרנט.

הרי קשה מאוד להצליח היום בלי פרסום ברשתות חברתיות ובגוגל, ובלי להשתמש בכלים המתוחכמים שיש לפייסבוק ולגוגל להציע לנו כמשווקים.

ד"ר הורוביץ הוא הבעלים של חברת רב-מסר, שמסייעת להמון בעלי עסקים קטנים ולעצמאיים לנהל את הלקוחות שלהם ולהגדיר את המכירות. 

קורס הנוסחה לוידאו שיווקי אפקטיבי

אם תשאלו כל משווק ברשת, הוא יגיד לכם שאחד הכלים החזקים שתוכלו לנצל כבעלי עסקים הוא וידאו. סרטון טוב יכול לקנות את עולמכם ברשתות החברתיות וביוטיוב, ולהביא לכם זרם של לקוחות. כדי לעשות את זה, כדאי לדעת איך לעשות סרטון טוב. 

המרצה, מיכל מגן, משלבת שני כישורים שהיא פיתחה בצורה מקצועית: עסקים ומשחק.

מגן בוגרת תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בכלכלה, יחד עם לימודי משחק בבית הספר לאומנויות הבמה בית צבי, והיא תלמד אתכם איך לעשות וידאו שיווקי מהתחלה ועד הסוף, ואיך להיות הפרזנטורים הטובים ביותר של העסק שלכם.

קורס כתיבה שיווקית

הקורס הזה יהפוך אתכם למאסטרים של כתיבה שתביא עוד לידים, לקוחות ומכירות. הרי בסופו של דבר, הלקוח פוגש את הכתיבה שלנו הרבה: באתר שלנו, בדף הפייסבוק, בקבוצות שונות, ניוזלטר, במחשב ובנייד. בכל מקום.

אבל יש מרחק עצום בין לקרוא מילים לבין להשאיר פרטים, לרכוש מוצר או להתעניין בשירות. ליאן שובל, קופירייטרית שמתמחה בשיווק, ובעלת תואר ראשון בכלכלה, שני במנהל עסקים ובוגרת האקדמיה לקופירייטינג תלמד אתכם להיות הכותבים הכי טובים שאתם יכולים להיות.

נדב, שלח לי ניוזלטרים. אהבתי.

ואפשר גם לשלוח הודעה

היוש!