3 נקודות בסיסיות לאתר אינטרנט מושך

ipad-820272_1280

תוכן עניינים

אתר אינטרנט הוא דבר הכרחי להמון נותני שירות. נכון, יש הרבה דרכים למשוך לקוחות, אבל ברוב המקרים הלקוחות שלכם יחפשו אתכם ברשת גם אם הם קיבלו המלצה עליכם מחבר טוב. מכאן, זה כבר תלוי בכם.

לא משנה אם אתם עורכי דין, מוסכניקיות, בלוגרים או שכירות חרב – לפני שהלקוח יתקשר, הוא ירצה לראות את האתר שלכם וירצה לראות שמדובר באתר מקצועי שמכבד את בעל המקצוע. אבל יותר חשוב מזה – האתר חייב לכבד את הגולש.

הרי בסופו של דבר, ללקוחות שלכם לא באמת אכפת מכם, הם רק רוצים לוודא שתתנו להם את השירות הטוב ביותר בתמורה לכסף שלהם. לגיטימי, לא? הרי גם כשאתם קוראים את השורות האלה, לא אכפת לכם ממני (וחבל, כי אני אדם מעניין) – אלא רק אם אני יכול לתת לכם תמורה טובה לכסף שלכם.

אז איך יוצרים אתר שמכבד את הגולש?

נראות

אתר אינטרנט מורכב מהמון גורמים ויזואליים. אתם משתמשים בפונטים נוחים לקריאה, או שאתם עדיין באותו פונט David מימי הלימודים שלכם? השילוב של הצבעים הגיוני או שכל מי שייכנס לאתר יחטוף בחילה? התמונות שלכם איכותיות וממוקמות נכון?

אם אחד מהדברים האלה לא נראה כמו שצריך – זה משפיע עליכם. אתר שלא נראה טוב עלול להרחיק לקוחות פוטנציאליים. לא חבל?טקסטים: ממש כמו הנראות, גם התוכן של האתר חשוב מאוד. אז ברור שטעויות כתיב הן לא דבר שאפשר למחול עליו, אבל יש עוד הרבה מעבר לזה.

תוכן

תוכן טוב אמור לקחת את הגולש יד ביד במסע אל עבר יעד מוגדר – בין אם תרצו שהוא ישאיר פרטים, ירכוש מוצר או שירות מסוים או יצטרף לרשימת תפוצה. בעזרת התוכן תוכלו להבהיר לו בדיוק מה הוא יוכל לקבל מכם, למה כדאי לו להיעזר דווקא בכם ואיך הוא יכול לעשות את זה.

פרטיות

בין אם אתם מבקשים את פרטי האשראי של הגולש ובין אם אתם רק רוצים שהוא ישאיר פרטים כדי שתחזרו אליו בהמשך, חשוב שתשימו לב שהאתר שלכם מוגן. גולשים חכמים יודעים כבר לא להשאיר פרטים באתרים שאין להם מנעול קטן ליד הכתובת.

צריכים עזרה עם האתר? דברו איתי ויחד נאפיין בדיוק את הצרכים שלכם, את הצרכים של הלקוחות שלכם ויאללה, צאו לכבוש את העולם!

בהצלחה,

נדב רייפר

נדב, שלח לי ניוזלטרים. אהבתי.

ואפשר גם לשלוח הודעה

היוש!